Известие

Collapse
No announcement yet.

Виене на полусъединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    При мен свири само при натоварване ,когато тръгвам рязко свири по- дълго и по- силно и предимно на първа.При натискане на място няма звуци,и като слушам свиренето си правя извода ,че колкото по -дълго съм на първа повече се износва съединителя независимо дали свири или не,понякога свири през цялото време докато съм на първа,което означава ,че съединителя приплъзва от голямото натоварване.Извода- времето на първа скорост трябва да е колкото може по кратко.
    Това и с новия съединител ли?
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

    Comment


    • #17
      Да, с новия ,но след 500км.градско се пооправи, много рядко се случва вече,мисля, че ще се нормализира,стария не свиреше .
      Last edited by lordliness; d.m.y г., 07:48.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #18
        определено е от лагера и го знам от опит крачетата на оригиналните лагери са с окло 5 мм по къси от тези които продават по магазините кето ще рече че когато вилката се върне по дългите крачета опират във корпоса на скоростите лагера не може да се одели достатачно и резултата е допир минимален до притискателния диск и от там идва виенето и в последствие следва разбиване на лагера и износване на пружините на диска а това води да сваляне на кутията правил сам го три пъти докато го разбераза жалост
        sigpickawasasaki 1100kub 120 kc

        Comment


        • #19
          Не мога да схвана точно какво става,лагера е закопчан за пружините на притискателния диск,а вилката контактува с лагера,от къде точно свири,как се получава този звук,свири само при по голямо натоварване,аз все си мисля ,че свири феродото. 5 мм ми се струва огромна разлика,не съм ги съпоставял моите лагери,вече няма как.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            И на мен ми се струва, че е от самото феродо. Няма как... така ще е до следващата смяна.
            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

            Comment


            • #21
              значи лагера не е закопчан за притискателния диск а за вилката тя го движи по остта на скоростите ако е закопчан за диска ще има постоянно триене на пружините скобите го захващат странично а крачетата опират зад вилката

              ---------- Post added at 17:41 ---------- Previous post was at 17:39 ----------

              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              Не мога да схвана точно какво става,лагера е закопчан за пружините на притискателния диск,а вилката контактува с лагера,от къде точно свири,как се получава този звук,свири само при по голямо натоварване,аз все си мисля ,че свири феродото. 5 мм ми се струва огромна разлика,не съм ги съпоставял моите лагери,вече няма как.
              голяма е мога да потрся старите лагери и да го покажа
              sigpickawasasaki 1100kub 120 kc

              Comment


              • #22
                Щом вие при натискане на педала, значи е лагер!!!
                При полусъединтел виенето също е от лагер, ако освен виене има и прищракване, то слънцето е повредено или лагера е започнал да чупи лъчите или да се вкопава в него. Този вариант, не изкарва много килоетри след симптомите.
                Ако вие нещо без да е натиснат съединителя нещата отиват на лагер на първичен вал на скоростите.
                Ако вие/леко тракане, когато колата се движи по инерция(в движение изключена от скорост) то нещата отиват на диференциал!
                Това са някакви насоки и в 90% са верни! Успех на всички с проблемите. Всеки проблем както е казал Бобо може да изкара и 20 и 20000км. въпрос на късмет.
                Last edited by phoenix; d.m.y г., 14:46.
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
                  Щом вие при натискане на педала, значи е лагер!!!
                  При полусъединтел виенето също е от лагер, ако освен виене има и прищракване, то слънцето е повредено или лагера е започнал да чупи лъчите или да се вкопава в него. Този вариант, не изкарва много килоетри след симптомите.
                  Ако вие нещо без да е натиснат съединителя нещата отиват на лагер на първичен вал на скоростите.
                  Ако вие/леко тракане, когато колата се движи по инерция(в движение изключена от скорост) то нещата отиват на диференциал!
                  Това са някакви насоки и в 90% са верни! Успех на всички с проблемите. Всеки проблем както е казал Бобо може да изкара и 20 и 20000км. въпрос на късмет.

                  Колега слушай са ,
                  Никви 20 - 20 000 км, защото:
                  Купих си моята преди година и нещо, до преди 3-4 дена ми виеше и си викам тя е железна, няма проблем.
                  Е нямаше докато не се прееба в Слънчев бряг
                  Оказва се обаче, че съединителя ми е бил ОРИГИНАЛНИЯ (за периода за който я имам съм минал около 17 - 20 000 км).

                  Това което казвам е : смени си го ако имаш парите (моя нов съединител - целия е 570 лева с работата и е най-скъпия който намерих в района Слънчев бряг - Бургас; на теб, ще ти е по-евтино) и си слушай как дзверо мърка, ако въобще го чуеш
                  Alfa Romeo 146 1.6i 16v t.s. 2000г.

                  Comment


                  • #24
                    ... бе нищо не каза сега, само разбрахме че си дал някакви пари за смяна на съединител, при това доста! И освен това ако съединителя ти е бил оригиналния и си е заминвал, то ти със сигурност си го знаел това, по високо отделящия се съединител и си тръгнал на собствен риск. Предполагам и колата ти е на над 120 000 така че пак доста си е изкарал, въпреки че последните 20 000 в твоите ръце са му били на късмет!
                    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                    сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                    Comment


                    • #25
                      Идеята ми беше да хване и да си го смени, а да не го напъва като мен, защото може да му строши хатъра. Забелязах, че съм изтървал да напиша конкретно мнение, благодаря че ми обърна внимание:
                      Според мен това е лагера на съединителя, може да стане лошо и да платиш колкото мен иначе за отваряне на кутия е около 120 лева с работа, а самият лагер не е чак толкова скъп, но комплекта най-евтиния който видях в нета е 150 лева. По преценка на "доктора" на колата реши какво да смениш.

                      P.S. Относно мнението на phoenix съединителя не ми отделяше високо, а напротив
                      Last edited by bios_rage; d.m.y г., 11:49.
                      Alfa Romeo 146 1.6i 16v t.s. 2000г.

                      Comment

                      Working...
                      X