Първоначално публикувано от lordliness
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Виене на полусъединител
Collapse
X
-
Да, с новия ,но след 500км.градско се пооправи, много рядко се случва вече,мисля, че ще се нормализира,стария не свиреше .Last edited by lordliness; d.m.y г., 07:48.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
определено е от лагера и го знам от опит крачетата на оригиналните лагери са с окло 5 мм по къси от тези които продават по магазините кето ще рече че когато вилката се върне по дългите крачета опират във корпоса на скоростите лагера не може да се одели достатачно и резултата е допир минимален до притискателния диск и от там идва виенето и в последствие следва разбиване на лагера и износване на пружините на диска а това води да сваляне на кутията правил сам го три пъти докато го разбераза жалост
Comment
-
Не мога да схвана точно какво става,лагера е закопчан за пружините на притискателния диск,а вилката контактува с лагера,от къде точно свири,как се получава този звук,свири само при по голямо натоварване,аз все си мисля ,че свири феродото. 5 мм ми се струва огромна разлика,не съм ги съпоставял моите лагери,вече няма как.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
значи лагера не е закопчан за притискателния диск а за вилката тя го движи по остта на скоростите ако е закопчан за диска ще има постоянно триене на пружините скобите го захващат странично а крачетата опират зад вилката
---------- Post added at 17:41 ---------- Previous post was at 17:39 ----------
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеНе мога да схвана точно какво става,лагера е закопчан за пружините на притискателния диск,а вилката контактува с лагера,от къде точно свири,как се получава този звук,свири само при по голямо натоварване,аз все си мисля ,че свири феродото. 5 мм ми се струва огромна разлика,не съм ги съпоставял моите лагери,вече няма как.
Comment
-
Щом вие при натискане на педала, значи е лагер!!!
При полусъединтел виенето също е от лагер, ако освен виене има и прищракване, то слънцето е повредено или лагера е започнал да чупи лъчите или да се вкопава в него. Този вариант, не изкарва много килоетри след симптомите.
Ако вие нещо без да е натиснат съединителя нещата отиват на лагер на първичен вал на скоростите.
Ако вие/леко тракане, когато колата се движи по инерция(в движение изключена от скорост) то нещата отиват на диференциал!
Това са някакви насоки и в 90% са верни! Успех на всички с проблемите. Всеки проблем както е казал Бобо може да изкара и 20 и 20000км. въпрос на късмет.Last edited by phoenix; d.m.y г., 14:46.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака
Comment
-
Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщениеЩом вие при натискане на педала, значи е лагер!!!
При полусъединтел виенето също е от лагер, ако освен виене има и прищракване, то слънцето е повредено или лагера е започнал да чупи лъчите или да се вкопава в него. Този вариант, не изкарва много килоетри след симптомите.
Ако вие нещо без да е натиснат съединителя нещата отиват на лагер на първичен вал на скоростите.
Ако вие/леко тракане, когато колата се движи по инерция(в движение изключена от скорост) то нещата отиват на диференциал!
Това са някакви насоки и в 90% са верни! Успех на всички с проблемите. Всеки проблем както е казал Бобо може да изкара и 20 и 20000км. въпрос на късмет.
Колега слушай са,
Никви 20 - 20 000 км, защото:
Купих си моята преди година и нещо, до преди 3-4 дена ми виеше и си викам тя е железна, няма проблем.
Е нямаше докато не се прееба в Слънчев бряг
Оказва се обаче, че съединителя ми е бил ОРИГИНАЛНИЯ(за периода за който я имам съм минал около 17 - 20 000 км).
Това което казвам е : смени си го ако имаш парите (моя нов съединител - целия е 570 лева с работата и е най-скъпия който намерих в района Слънчев бряг - Бургас; на теб, ще ти е по-евтино) и си слушай как дзверо мърка, ако въобще го чуешAlfa Romeo 146 1.6i 16v t.s. 2000г.
Comment
-
... бе нищо не каза сега, само разбрахме че си дал някакви пари за смяна на съединител, при това доста! И освен това ако съединителя ти е бил оригиналния и си е заминвал, то ти със сигурност си го знаел това, по високо отделящия се съединител и си тръгнал на собствен риск. Предполагам и колата ти е на над 120 000 така че пак доста си е изкарал, въпреки че последните 20 000 в твоите ръце са му били на късмет!СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака
Comment
-
Идеята ми беше да хване и да си го смени, а да не го напъва като мен, защото може да му строши хатъра. Забелязах, че съм изтървал да напиша конкретно мнение, благодаря че ми обърна внимание:
Според мен това е лагера на съединителя, може да стане лошо и да платиш колкото мен иначе за отваряне на кутия е около 120 лева с работа, а самият лагер не е чак толкова скъп, но комплекта най-евтиния който видях в нета е 150 лева. По преценка на "доктора" на колата реши какво да смениш.
P.S. Относно мнението на phoenix съединителя не ми отделяше високо, а напротивLast edited by bios_rage; d.m.y г., 11:49.Alfa Romeo 146 1.6i 16v t.s. 2000г.
Comment
Comment